Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Specjalne warunki cenowe dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym w zakresie: finansowania potrzeb mieszkaniowych finansowania bieżących potrzeb
  • Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia. Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach. W pierwszym eta…
  • Uprzejmie przypominamy, że na podstawie wymogów Dyrektywy PSD2 (ang. Payment Services Directive, unijna dyrektywa dotycząca usług płatniczych, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa konsumentów i lepsze chronienie ich przed nadużyciami finansowymi w obrocie bezgotówkowym) od stycznia 2021 rok…
  • W związku ze wzmożoną w ostatnim czasie aktywnością cyberprzestępców zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami. Cyberprzestępcy w swoich działaniach zazwyczaj posługują się: telefonem (zarówno poprzez SMS jak i wykonywanie połączeń), pocztą elektroniczną, komunikatorami (WhatsApp, Mess…
  • „Lokata na nowe środki” już od kwoty minimalnej 1.000 zł, gwarantuje Ci stałe oprocentowanie oraz pewny zysk po określonym czasie:
  • Maksymalna kwota wypłat w granicach zwykłego zarządu z rachunku prowadzonego dla osoby małoletniej lub ubezwłasnowolnionej Za czynności dokonywane w ramach zwykłego zarządu uważa się wypłaty nieprzekraczające w okresach miesięcznych kwoty równej przeciętnemu miesięcznemu wynagrodzeniu w sektorze pr…
  • Program Dobry Start to jednorazowe wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Od 1 lipca 2021 r. za pośrednictwem Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego można składać wniosek w ramach programu Dobry Start (300+). Wniosek dostępny jest w Systemie Bankowości Internetowej. Począ…
  • Informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju (dalej "PFR") wdrożył proces postępowań wyjaśniających dla decyzji w sprawie umorzenia Subwencji Finansowej w ramach „Tarczy Finansowej 1.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”. Do procedury wyjaśniającej mogą przystąpić Beneficjenci T…
  • Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy informuje, że w dniu 01.07.2021 r. placówka w Pieckach będzie realizować obsługę Klientów w godzinach od 11.00-15.00. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że ulega zmianie: Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku WMBS dla klientów instytucjonalnych, zwana dalej „Taryfą opłat i prowizji”. Nowa Taryfa opłat i prowizji obowiązuje od dnia 15.07.2021r. Główne zmiany dotyczą aktualizacji wysokości prowizji i opłat z…
  • Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że ulega zmianie: Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku WMBS dla klientów indywidualnych, zwana dalej „Taryfą opłat i prowizji”. Nowa Taryfa opłat i prowizji obowiązuje od dnia 01.06.2021r. Dla Klientów którzy zawarli umowę z Bankiem do dnia 31.05.2021r. T…
  • Szanowni Państwo, w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w…
  • Szanowni Klienci, informujemy, że w dniu 02 kwietnia 2021 r. (piątek) Placówki Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego czynne będą w godzinach 9.00 – 13.30. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy. Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy
  • Komenda Główna Policji i FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed próbami oszustw przy inwestowaniu w kryptowaluty oraz na rynku Forex. Inwestycje w kryptowaluty, a także na rynku Forex co do zasady są legalne, ale oszuści wykorzystując fałszywe serwisy internetowe, pod…
  • Szanowni Państwo, w dniu 26.03.2021 r. aplikacja mToken Asseco MAA zmieni wygląd i nazwę na BSGo (dawny mToken Asseco MAA). BSGo to ulepszona technologicznie aplikacja o nowej szacie graficznej. Użytkowników, którzy nie posiadają włączonej automatycznej aktualizacji, prosimy o zaktualizowanie aplik…
  • Uprzejmie informujemy, że od 1 marca 2021r. usługa BLIK została rozszerzona o funkcjonalność „Szybkie Płatności”. „Szybka Płatność” to transakcja realizowana za pośrednictwem usługi BLIK z wykorzystaniem kodu BLIK, który został wyświetlony Użytkownikowi aplikacji mobilnej BS Pay, przed zalogowaniem…
  • Uprzejmie informujemy właścicieli Książeczek Mieszkaniowych wystawionych przed 23 października 1990 r. o zmianach przepisów prawnych dla tych produktów w tym o nowych zasadach naliczania premii gwarancyjnej. Szczegóły w załączonym komunikacie TUTAJ
  • Od 1 lutego 2021 r. w systemie bankowości internetowej dostępne są nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus. Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice, którzy już pobierali świadczenie 500 plus nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, pon…
  • Uprzejmie informujemy, że na podstawie wymogów Dyrektywy PSD2 (ang. Payment Services Directive, unijna dyrektywa dotycząca usług płatniczych, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa konsumentów i lepsze chronienie ich przed nadużyciami finansowymi w obrocie bezgotówkowym) od stycznia 2021r. zo…
  • Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznaczał, że Wielka Brytania b…