Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Państwo, w dniu 01.09.2022 r. Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy udostępnił w aplikacji mobilnej BSGo usługę BLIK. Usługa BLIK w aplikacji mobilnej BSGo jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z aplikacji mobilnej BSGo. Usł…
  • SORBNET należy do systemu płatności wysokokwotowych prowadzonego przez Narodowy Bank Polski. Zaletą systemu jest możliwość szybkiego przekazania środków w PLN na rachunek innym Banku. Kwota dokonywanego przelewu nie posiada ograniczeń. System realizuje przede wszystkim operacje międzybankowe, a tak…
  • Korzystasz z bankowości elektronicznej? Zainstaluj BSGo i zyskaj: Z mobilną aplikacją BSGo: Wygodnie płacisz Zlecasz przelewy złotówkowe i walutowe, na rachunki własne i obce. Załatwiasz sprawy w e-urzędzie Bezpiecznie i wygodnie potwierdzisz swoją tożsamość przez internet dzięki usłudze mojeID. Za…
  • Szanowny Kliencie, zmieniamy się dla Ciebie. Wprowadziliśmy nową wersję aplikacji BSGo, która umożliwia wygodny dostęp do produktów bankowych na Twoim telefonie. Co zyskujesz? Dzięki aplikacji m.in.: łatwo i bezpiecznie zrobisz przelew, sprawdzisz historię transakcji na swoim koncie, założysz/zamkn…
  • Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub…
  • Dla kogo? Dla obecnych i nowych Klientów Banku, dla których wybrany okres kredytowania kończy się przed ukończeniem 65 lat.
  • BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy. Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosować, aby nie dać się okraść. Na czym polega oszustwo na BLIK? Oszustwo na BLIK polega na wyłudzeniu kodu…
  • Szanowni Klienci, napięta sytuacja geopolityczna stwarza ryzyko pojawienia się w polskiej cyberprzestrzeni wzmożonej aktywności osób próbujących zdestabilizować funkcjonowanie np. podmiotów sektora finansowego. Jednakże, polski rynek finansowy utrzymuje wysoki poziom odporności na potencjalne cyber…
  • Szanowni Klienci, ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników Banku lub innych zaufanych instytucji. Oszuści podają się za pracowników Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji (często kredytu). Przypominamy, że pracownicy Banku podczas rozm…
  • Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że od 14 lutego 2022 r. nastąpi zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej. Na stronie internetowej Banku należy wybrać kafelek "Zaloguj się", co spowoduje automatyczne przeniesienie do strony logowania do bankowości internetowej. Warmińsko-Mazurski…
  • Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia. Przedsiębiorcy rozliczają subwencję za pośrednictwem bankowości elektroniczn…
  • 15 stycznia br. minął termin rozliczenia subwencji finansowej dla małych i średnich firm (MŚP) w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. W toku weryfikacji złożonych do tej pory formularzy okazało się, że niektóre firmy popełniły w nich błędy, np. załączając niepoprawne pliki JPK albo nie załączając ich…
  • Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy informuje, że zgodnie z art. 75c ustawy Prawo bankowe, w sytuacji wystąpienia problemów ze spłatą zadłużenia, klient ma możliwość wystąpienia do Banku z wnioskiem o restrukturyzację zadłużenia. Bank umożliwia restrukturyzację zadłużenia poprzez zmianę określonyc…
  • Z „Zyskowną lokatą” zyskaj nawet do 3% w skali roku Co zyskujesz? gwarancję stałej stopy procentowej możliwość wyboru terminu oraz uzyskania pewnego zysku uzależnionego od zadeklarowanego okresu dostępność ulokowanych środków w dowolnym momencie (przy czym likwidacja lokaty przed terminem - 0%) moż…
  • Taryfa opłat i prowizji Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku WMBS dla klientów indywidualnych Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku WMBS dla klientów indywidualnych Taryfa opłat i prowizji bankowych dla klientów indywidualnych obowiązująca od dnia 01.07.2025 r. Taryfa opłat i prowizji bankowyc…
  • Pliki Taryfa opłat i prowizji bankowych wchodzi w życie z dniem 15.07.2021 r.
  • Pliki Taryfa opłat i prowizji bankowych dla klientów indywidualnych wchodzi w życie z dniem 01.06.2021 r.
  • Szanowni Państwo, na przestrzeni ostatnich miesięcy, przestępcy za pośrednictwem połączenia telefonicznego podszywają się pod pracowników banku lub inne osoby godne zaufania np. policjantów, aby w ten sposób zdobyć zaufanie rozmówcy i wyłudzić jak najwięcej poufnych danych (np. login i hasło do ban…
  • Wstęp do deklaracji Realnie działamy na rzecz dostępności. Wprowadzamy zmiany, aby jak najwięcej osób mogło swobodnie korzystać z naszych usług. Dążymy do tego, aby każdy użytkownik – niezależnie od swoich możliwości – miał pełen dostęp do proponowanych przez nas usług i produktów. Dlatego stopniow…