Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Państwo, z uwagi na planowane prace techniczne w Krajowej Izbie Rozliczeniowej (KIR S.A.) w niedzielę, 3 sierpnia 2025 r. od godziny 00:30 do godziny 04:30 wystąpi przerwa w działaniu systemu Express Elixir. W związku z tym zlecanie oraz odbieranie przelewów na telefon oraz przelewów expre…
  • Szanowni Państwo, informujemy, że w nocy z 1 sierpnia 2025 r. na 2 sierpnia 2025 r. w godzinach od 22:00 do 1:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe, które spowodują niedostępność usługi bankowości internetowej i mobilnej. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
  • W dniu 24 lipca 2025 r. w godzinach od 21:00 do 00:00 usługa BLIK (w tym przelewy na telefon) oraz usługa PROFIL ZAUFANY będą niedostępne. Przerwa wynika z konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Informujemy, że w dniu 16.07.2025 r. od godziny 18:45 do godziny 23:45 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe, które spowodują utrudnienia w realizacji przelewów, w tym Express Elixir (przelewy natychmiastowe) i przelewów na telefon (Blik) oraz transakcji z użyciem kartami płatniczych. Pr…
  • W dniu 13 lipca 2025 r. w godzinach od 8:00 do 17:00 usługa BLIK może być niedostępna z powodu prac serwisowych prowadzonych przez dostawcę usługi – Polski Standard Płatności.
  • Ostrzegamy przed oszustami próbującymi wyłudzić dane logowania do bankowości internetowej lub pieniądze za pomocą fałszywych wiadomości oraz telefonów. Apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności! Nie klikaj w podejrzane linki, nie udostępniaj danych karty płatniczej oraz haseł i kodów. Czytaj d…
  • Więcej informacji o dostępności znajdziesz tutaj: Deklaracja dostępności Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego - Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy
  • Rodzaje rachunków bankowych dla określonych grup wiekowych
  • W dniu 04.07.2025 r. planujemy aktualizację aplikacji mobilnej BSGo do wersji 6.12.1. Wersja ta zmienia proces parowania aplikacji mobilnej. Podczas parowania zostaniesz poproszony o wybranie nazwy naszego banku. Pozostałe etapy parowania pozostają bez zmian.
  • Informujemy, że ze względów bezpieczeństwa przelewy zlecane w bankowości elektronicznej mogą podlegać dodatkowej weryfikacji. Bank może wstrzymać przelew do momentu potwierdzenia go telefonicznie z Klientem. Brak potwierdzenia telefonicznego lub negatywna weryfikacja powoduje odrzucenie przelewu. M…
  • Szanowni Państwo, od dnia 27 czerwca 2025 r. zmienia się Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym. Nowy regulamin, napisany prostym językiem znajduje się w pliku poniżej. Regulamin korzystania z usługi BLIK
  • Szanowni Klienci, informujemy, że 20 czerwca 2025 r. Oddziały Banku w Ełku i Ciechanowie będą zamknięte. Zapraszamy do korzystania z płatności bezgotówkowych, bankomatów/wpłatomatów oraz bankowości elektronicznej.
  • Szanowni Państwo, zachęcamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów- II termin.” Webinarium jest skierowane do seniorów i ich opiekunów. Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Ucz…
  • Wraz z uruchomieniem nowej strony logowania do bankowości internetowej udostępniamy dodatkowy sposób zabezpieczenia Twojej bankowości. Obrazek bezpieczeństwa jest to grafika wybrana przez Ciebie podczas logowania do bankowości internetowej z dostępnej puli wyświetlonej na ekranie. Obrazek jest doda…
  • Szanowni Klienci, dnia 14.06.2025 r. od godziny 20:00 do dnia 15.06.2025 r. do godziny 03:00 planowane są prace serwisowe, które mogą skutkować problemami z obsługą transakcji z użyciem kart płatniczych, niedostępnością obsługi kart płatniczych w Systemie Bankowości Elektronicznej oraz w portalu Ka…
  • Szanowni Klienci, informujemy, że w dniu 12 czerwca 2025 roku, w godzinach wieczornych, zmieniamy wygląd strony logowania do naszej bankowości internetowej. Nowa szata graficzna będzie zawierała panel do logowania, panele z komunikatami, ostrzeżeniami, zasadami bezpieczeństwa oraz banery informacyj…
  • Oszustwo na BLIKA to coraz częstsza metoda wyłudzenia pieniędzy, w której przestępcy podszywają się pod bliskie osoby i nakłaniają do przekazania kodu BLIK. Przestępcy włamują się na przykład na konto w mediach społecznościowych i następnie kontaktują się ze znajomymi lub z członkami rodziny osoby…
  • Brak ofert pracy
  • Szanowni Klienci, informujemy, że 2 maja 2025 r. Oddziały Banku w Miłkach, Pieckach, Jezioranach, Ełku i Ciechanowie będą zamknięte. Zapraszamy do korzystania z płatności bezgotówkowych, bankomatów/wpłatomatów oraz bankowości elektronicznej.
  • SZANOWNI KLIENCI, INFORMUJEMY, ŻE 18 KWIETNIA 2025 r. WSZYSTKIE ODDZIAŁY BANKU BĘDĄ ZAMKNIĘTE ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH, BANKOMATÓW/WPŁATOMATÓW ORAZ BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ