Skip to main content
  • Ubezpieczenia komunikacyjne

    Ubezpieczenia komunikacyjne

    Generali auto

    Obowiązkowe ubezpieczenie OC samochodu zabezpiecza przed skutkami finansowymi wynikającymi z ewentualnych szkód wyrządzonych osobom trzecim w czasie jazdy samochodem.

    Natomiast ubezpieczenie AC Generali, dostępne w formule All Risk, ochroni przed skutkami uszkodzenia, zniszczenia czy utraty pojazdu lub jego części w wyniku wszelkich zdarzeń oraz uszkodzenia lub zniszczenia bagażu w wyniku wypadku.

    Zadbaj o spokój w podróży i wybierz ubezpieczenie dopasowane do Twoich potrzeb.

     Gryf

    OWU Generali, z myślą o aucie

    Karta produktu Generali, z myślą o aucie

    Karta produktu Generali OC

    Karta uzupełniająca Generali

    Prosto o Generali, z myślą o aucie - przewodnik

    Ponadto oferujemy?

    Ubezpieczenie Assistance – Auto i Rower
    Ubezpieczenie Autoszyby
    Ubezpieczenie NNW Kierowcy
    Ubezpieczenie NNW w Pojeździe
    Ubezpieczenie Ochrona zniżki z gwarancją ceny po jednej szkodzie
    Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym
    Ubezpieczenie Rehabilitacyjne po wypadku komunikacyjnym

    Przydatne informacje

    Informacja o agencie ubezpieczeniowym

    FIRMA I SIEDZIBA AGENTA:

    WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIECZY

    UL. GIZEWIUSZA 2 A

    12-200 PISZ

    __________________

    WPIS DO REJESTRU AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH

    1. Agent jest agentem ubezpieczeniowym w rozumieniu Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 roku o dystrybucji ubezpieczeń.
    2. Agent prowadzi działalność agencyjną na podstawie wpisu do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych (dalej: RPU) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. NUMER RPU AGENTA 11249503/A.

    _______________

    WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY WYKONUJE DZIAŁALNOŚĆ AGENCYJNĄ W IMIENIU I NA RZECZ:

    • Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

     Szczegółowy zakres uprawnień Agenta reguluje pełnomocnictwo udzielone Agentowi przez Zakład Ubezpieczeń.

     ______________

    INFORMACJA O CHARAKTERZE WYNAGRODZENIA AGENTA

    Agent w związku z wykonywaną przez niego działalnością agencyjną otrzymuje wynagrodzenie o charakterze prowizyjnym.

    _______________

    POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

    Klient ma możliwość złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów.

    Reklamacje mogą być składane: w formie pisemnej: osobiście w siedzibie Generali ul. Senatorska 18 ,00-082 Warszawa lub w każdej jednostce Generali obsługującej Klientów oraz mogą być przesyłane przesyłką pocztową, ustnie- telefonicznie pod numerem telefonu +48 913 913 913.

    ______________

    DODATKOWE INFORMACJE O AGENCIE, KTÓRYCH PODANIE JEST WYMAGANE PRZEZ USTAWĘ O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ

    Agent nie posiada akcji oraz udziałów zakładu ubezpieczeń: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A oraz w Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

    Zakład Ubezpieczeń Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A oraz w Generali Zycie Towarzystwo Ubezpieczeń.S.A   nie posiada akcji oraz udziałów   Agenta.