Szanowni Państwo,
Bank WMBS udostępnia najnowszej generacji bankowość elektroniczną CBP. Szata graficzna i funkcjonalności pozwolą Państwu na korzystanie z usługi w sposób komfortowy i dopasowany do indywidualnych potrzeb.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Bankiem.
Tutaj dowiecie się Państwo więcej o funkcjonalnościach w bankowości elektronicznej.
System Bankowości Internetowej aktywowany jest wyłącznie do:
Pozostałe rachunki należące do Posiadacza rachunku udostępniane są w Systemie Bankowości Internetowej, bez dodatkowej dyspozycji, podczas aktywacji usługi.
Instrukcja logowania do Systemu Bankowości Internetowej
Dostęp do strony logowania następuje poprzez naciśnięcie odpowiedniego odnośnika rodzaju usługi dostępnego na stronie http://www.wmbs.pl/
Poniżej znajduje się szczegółowa Instrukcja logowania do Systemu Bankowości Internetowej.
Mając dostęp do Systemu Bankowości Internetowej możesz:
Korzystaj z trudnych do rozszyfrowania haseł do komputera i bankowości internetowej. Silne hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zawierać wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne (np. !@#$%^&*+).
Koniecznie zmień hasło, gdy masz podejrzenie, że obecne mogło zostać ujawnione osobom nieuprawnionym.
Zawsze zwracaj uwagę na komunikaty o błędach certyfikatów wyświetlane przez przeglądarkę.
Przed każdym zalogowaniem sprawdź czy adres strony jest poprawny, nie zawiera literówek lub odmiennej szaty graficznej i czy połączenie jest bezpieczne (np. „zatrzaśnięta kłódka” w pasku przeglądarki).
Nie loguj się do bankowości internetowej na niezaufanych urządzeniach.
Korzystaj z najnowszych, zaktualizowanych przeglądarek internetowych.
Na bieżąco aktualizuj system operacyjny (MS Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS) i zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego.
Zalecamy korzystanie z przeglądarek takich jak: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari, Opera.
Nie odpowiadaj na żadne wiadomości dotyczące weryfikacji Twoich danych lub innych ważnych informacji.
Nie klikaj w nieznane linki, które otrzymujesz poprzez e-mail, SMS czy na portalach społecznościowych.
Jeżeli link, w który klikasz, przenosi Cię na stronę logowania do bankowości – zachowaj szczególną ostrożność, bo może być to oszustwo.
Ważne! Bank nigdy nie zwraca się o podanie danych poufnych oraz instalowanie aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
Nigdy nie poprosimy Cię o zainstalowanie oprogramowania zawierającego funkcjonalność zdalnego pulpitu.
Uważaj na połączenia telefoniczne, ponieważ oszuści podszywają się pod pracownika Banku lub inną osobę godną zaufania.
Bądź ostrożny, jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, kontaktuj się z Bankiem korzystając z zasady: „rozłącz się, odczekaj minimum 30 sekund”, następnie, połącz się z Bankiem.
Koniecznie wybierz oficjalny numer na klawiaturze numerycznej. Nie oddzwaniaj z listy połączeń, które wyświetlają się na telefonie.
Oszustwo lub jego usiłowanie zgłoś w Banku i złóż zawiadomienie na Policji!
Dokładnie sprawdź szczegóły transakcji (numer rachunku odbiorcy; kwotę), której dokonujesz, zanim ją potwierdzisz hasłem SMS lub w aplikacji mobilnej.
Jeżeli otrzymasz powiadomienie o transakcji, której nie zlecasz, odrzuć ją i skontaktuj się z Bankiem.
Jeżeli odchodzisz od komputera lub urządzenia mobilnego, wyloguj się z systemu bankowości internetowej i zablokuj urządzenie.
Kupując używany telefon/sprzedając swój telefon – usuń dane z urządzenia i przywróć ustawienia fabryczne.
Ustaw swój PIN lub symbol/dane biometryczne odblokowujące telefon.
Sprawdzaj i blokuj nadmierny dostęp do funkcjonalności telefonu aplikacjom, które ich nie potrzebują do prawidłowego działania.
Zawsze po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej klikaj w przycisk „Wyloguj”. Gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji i uniemożliwia dostęp osobom trzecim do Twojej bankowości.
Ustalenie odpowiednich limitów zabezpieczy Twoje pieniądze przed wyprowadzeniem ich w całości przez przestępcę.
Zerknij na historię swojego rachunku i ustal takie limity, które z jednej strony nie będą Cię blokować bez potrzeby, a z drugiej – zablokują złodzieja.
W przypadku utraty lub wejścia w posiadanie środków dostępu do systemu bankowości internetowej przez osobę nieuprawnioną, niezwłocznie zablokuj dostęp do bankowości internetowej (osobiście, pisemnie lub telefonicznie).
Jeżeli jesteś ofiarą kradzieży lub oszustwa zgłoś sprawę organom ścigania (Policja, Prokuratura) i niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem.
Jeżeli nie będziesz mógł skontaktować się z Bankiem zadzwoń pod numer telefonu +48 (42) 644 64 44 i zablokuj dostęp do bankowości internetowej.
Czytaj komunikaty zamieszczane na stronie internetowej Banku, w systemie bankowości internetowej i urządzeniu mobilnym.
Zdobywaj wiedzę na temat bezpieczeństwa w sieci.
Maksimum bezpieczeństwa
System bankowości internetowej zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i poufności poprzez:
Wymagania techniczne
W przypadku utraty, wejścia w posiadanie lub podejrzenia wejścia w posiadanie środków dostępu do bankowości internetowej przez osobę nieuprawnioną Użytkownik winien niezwłocznie złożyć dyspozycję zablokowania dostępu do bankowości internetowej pisemnie w placówce Banku lub telefonicznie pod numerem: +48 (42) 644 64 44
Użytkownik, pod wskazanym powyżej numerem telefonu może również odblokować dostęp do bankowości internetowej (jeśli nastąpiła automatyczna blokada na skutek podania błędnego hasła/klucza). Za telefoniczne odblokowanie dostępu Bank pobiera opłatę w wysokości 35 złotych za każde odblokowanie.
Uwaga: Dyspozycja odblokowania dostępu do bankowości internetowej jest dostępna tylko dla klientów którzy zdefiniowali hasło telefoniczne w bankowości internetowej.
Jeżeli dyspozycja zablokowania/odblokowania składana jest telefonicznie, warunkiem przyjęcia dyspozycji jest telefoniczna weryfikacja Użytkownika. Dyspozycję uważa się za przyjętą przez Bank w momencie pozytywnego dokonania takiej weryfikacji. Osoba przyjmująca zgłoszenie może oddzwonić do Użytkownika pod znany Bankowi numer telefonu w celu potwierdzenia dyspozycji.
Każdy Użytkownik składa dyspozycję zablokowania/odblokowania w odniesieniu do własnego dostępu.
W przypadku zablokowania środków dostępu do systemu z powodu utraty, kradzieży, wejścia w posiadanie lub podejrzenia wejścia w posiadanie przez osobę nieuprawnioną, Posiadacz rachunku składa pisemnie w placówce Banku, dyspozycję wydania Użytkownikowi nowych środków dostępu.
Opłaty związane z zablokowaniem/odblokowaniem dostępu do bankowości internetowej:
- zablokowanie dostępu (pisemnie w placówce Banku lub telefonicznie) - bez opłat
- odblokowanie dostępu w placówce Banku – bez opłat
- odblokowanie dostępu telefonicznie – 35 złotych za każde odblokowanie
Szanowni Państwo, gorąco zachęcamy do korzystania z funkcjonalności udostępnionej wszystkim użytkownikom Bankowości Internetowej dotyczącej możliwości ograniczenia dostępu do aplikacji tylko dla wybranych adresów IP ( Adres IP to adres, z którego użytkownik nawiązuje połączenie do Internetu, który należy ustalić z Dostawcą Internetu). Ograniczenie adresów IP znacznie podnosi poziom bezpieczeństwa umożliwiając logowanie do Bankowości Internetowej tylko z adresów komputerów, zdefiniowanych przez Klienta.
Funkcjonalność wymaga konfiguracji przez użytkownika i została przystosowana również do tzw. dynamicznych IP (IP, które ulegają zmianie) poprzez możliwość definiowania maski adresowej np. dostawcy Internetu.
Bankowość CBP
Filtrowanie dostępu do rachunku następuje z wykorzystaniem adresacji IP oraz danych geolokalizacyjnych. Użytkownik bankowości internetowej ma możliwość określenia adresu IP oraz lokalizacji, z których możliwy będzie dostęp do konta. W przypadku braku aktywnej konfiguracji dostęp możliwy jest z każdego miejsca. Istnieje także możliwość określenia wielu lokalizacji, z których taki dostęp będzie możliwy.
Zobacz jak można dokonać ustawień filtrowania IP w bankowości CBP
Siedziba: ul. Gizewiusza 2a 12-200 Pisz
KRS 0000036781, Regon 001104256, NIP 849 000 11 74
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 424 19 20
E-mail:
Strona internetowa: www.wmbs.pl
Adres: ul. Gizewiusza 2a 12-200 Pisz
Miasto: Pisz
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 424 19 20
E-mail:
Adres: ul. Gizewiusza 4a 12-200 Pisz
Miasto: Pisz
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 424 19 16
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Warszawska 1 12-200 Pisz
Miasto: Pisz
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 423 21 41
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 10:00 - 14:00
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Gizewiusza 5 12-200 Pisz
Miasto: Pisz
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 423 29 20
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 10:00 - 14:00
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Gałczyńskiego 11a 12-220 Ruciane-Nida
Miasto: Ruciane Nida
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 425 71 77
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: Aleja Wczasów 4 12-220 Ruciane-Nida
Miasto: Pisz
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 425 71 81
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, środa, piątek: 9:00 - 13:00
- wtorek, czwartek, sobota, niedziela: nieczynne
Adres: Łąkowa 1 11-710 Piecki
Miasto: Piecki
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 89 742 11 22
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: Plac Mickiewicza 23 12-230 Biała Piska
Miasto: Biała Piska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 423 90 19
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Giżycka 6a 11-510 Wydminy
Miasto: Wydminy
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon:87 421 00 05
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: Giżycka 3a 12-250 Orzysz
Miasto: Orzysz
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 423 88 29
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Sportowa 4 11-513 Miłki
Miasto: Miłki
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 87 421 11 43
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. 1 Maja 13A 10-117 Olsztyn
Miasto: Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 89 527 20 08
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Kajki 19 11-320 Jeziorany
Miasto: Jeziorany
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 89 718 10 33
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 14 06-400 Ciechanów
Miasto: Ciechanów
Województwo: mazowieckie
Telefon: 23 657 41 05
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne
Adres: ul. Wojska Polskiego 34/1 19-300 Ełk
Miasto: Ełk
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 797 442 171
Telefon: 601 563 555
E-mail:
Godziny obsługi:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8:00 - 15:30
- sobota, niedziela: nieczynne