Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Nowość! VoiceBOT - usługa wirtualnego asystenta

Data publikacji:

Szanowni Klienci,

od 16 grudnia 2025 r. w naszej bankowości pojawi się nowa usługa VoiceBOT!

To wirtualny asystent głosowy VoiceBOT, który pozwoli na:

    • odblokowanie dostępu do bankowości internetowej poprzez reset hasła,
    • zablokowanie dostępu do bankowości.

Wszystko zrobisz sam, w dowolnym momencie.

Jak odblokować dostęp do bankowości?

      1.       Na stronie logowania wybierz opcję Pomoc w logowaniu.

      2.       Kliknij Reset hasła i wpisz swój login.

      3.       Na ekranie wybierz: Odblokuj.

      4.       Podaj swój numer PESEL.  

      5.       Potwierdź operację w aplikacji mobilnej BSGo albo kodem PIN i SMS.

      6.       Przepisz kod autoryzacyjny, otrzymany na swój numer telefonu oraz kliknij Odblokuj dostęp.

Przy pierwszym logowaniu VoiceBOT zadzwoni do Ciebie i poda tymczasowe hasło. Po jego wpisaniu system poprosi Cię o ustawienie własnego, nowego hasła.

Jak zablokować dostęp do bankowości?

      1.       Na stronie logowania wybierz opcję Zablokuj dostęp.

      2.       Wpisz swój login.

      3.       Na ekranie wybierz: Zablokuj.

      4.       Podaj swój numer PESEL.

      5.       Potwierdź operację w aplikacji mobilnej BSGo albo kodem PIN i SMS.

      6.       Zadzwoni do Ciebie VoiceBOT i poda kod autoryzacyjny. Po wpisaniu tego kodu dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej zostanie zablokowany.

gooo.png

życzenia.png