Szanowni Klienci,
od 16 grudnia 2025 r. w naszej bankowości pojawi się nowa usługa VoiceBOT!
To wirtualny asystent głosowy VoiceBOT, który pozwoli na:
- odblokowanie dostępu do bankowości internetowej poprzez reset hasła,
- zablokowanie dostępu do bankowości.
Wszystko zrobisz sam, w dowolnym momencie.
Jak odblokować dostęp do bankowości?
1. Na stronie logowania wybierz opcję Pomoc w logowaniu.
2. Kliknij Reset hasła i wpisz swój login.
3. Na ekranie wybierz: Odblokuj.
4. Podaj swój numer PESEL.
5. Potwierdź operację w aplikacji mobilnej BSGo albo kodem PIN i SMS.
6. Przepisz kod autoryzacyjny, otrzymany na swój numer telefonu oraz kliknij Odblokuj dostęp.
Przy pierwszym logowaniu VoiceBOT zadzwoni do Ciebie i poda tymczasowe hasło. Po jego wpisaniu system poprosi Cię o ustawienie własnego, nowego hasła.
Jak zablokować dostęp do bankowości?
1. Na stronie logowania wybierz opcję Zablokuj dostęp.
2. Wpisz swój login.
3. Na ekranie wybierz: Zablokuj.
4. Podaj swój numer PESEL.
5. Potwierdź operację w aplikacji mobilnej BSGo albo kodem PIN i SMS.
6. Zadzwoni do Ciebie VoiceBOT i poda kod autoryzacyjny. Po wpisaniu tego kodu dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej zostanie zablokowany.