Blik

Co to jest BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

 

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy posiadają w Banku konto osobiste z dostępem do bankowości internetowej wraz z aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store).

 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach z funkcją wypłaty BLIKIEM przy użyciu kodu BLIK,
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

 

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów w aplikacji mobilnej BSGo.

W momencie uruchomienia usługi BLIK w aplikacji BSGo, Klientowi zostają przyznane domyślne dzienne limity w wysokości:

  • dla płatności w sklepie - 500 PLN         (dzienny limit ilościowy 5 szt.)
  • dla płatności w internecie - 500 PLN    (dzienny limit ilościowy 5 szt.)
  • dla wypłat z bankomatu - 500 PLN       (dzienny limit ilościowy 5 szt.)

 Maksymalne dzienne limity usługi BLIK:

  • dla płatności w sklepie - 2000 PLN         (dzienny limit ilościowy 25 szt.)
  • dla płatności w internecie - 2000 PLN     (dzienny limit ilościowy 25 szt.)
  • dla wypłat z bankomatu - 2000 PLN        (dzienny limit ilościowy 25 szt.)

Maksymalna kwota pojedynczej transakcji, do której Klient może zrealizować Szybką Płatność w sklepie bez użycia PIN - 50 PLN

Maksymalna liczba Szybkich Płatności w sklepie dla Klienta na dobę - 5 szt.

 

Jak aktywować BLIKA?

      Pobierz Instrukcję.

W przypadku problemu z aktywacją BLIKA, skontaktuj się z Bankiem.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
  5. To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu:*

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
  3. Podaj kwotę transakcji,
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
  7. Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo,
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego, aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Go, stosuj oprogramowanie antywirusowe, stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe, aktualizuj przeglądarki internetowe.
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej,
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

Przydatne dokumenty: