BLIK w aplikacji BSGo

Szanowni Państwo,

w dniu 01.09.2022 r. Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy udostępnił w aplikacji mobilnej BSGo usługę BLIK.

Usługa BLIK w aplikacji mobilnej BSGo jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają  dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z aplikacji mobilnej BSGo. 

Usługa BLIK nie jest dostępna dla Klientów, którzy jako narzędzie autoryzacji dyspozycji wykorzystują kody SMS.

Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie dezaktywowana z dniem 30.09.2022 r.  Wszyscy Klienci, którzy nie aktywują  aplikacji mobilnej BSGo, nie będą mogli korzystać z BLIKA od dnia 01.10.2022 r.

Do dnia 30.09.2022 r.:

  1. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay i nie posiadają dostępu do bankowości internetowej, powinni  złożyć w Oddziale Banku wniosek o aktywację usługi bankowości internetowej wraz z aplikacją mobilną  BSGo,
  1. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci kodów SMS, powinni złożyć w Oddziale Banku wniosek o zmianę narzędzia autoryzacji na aplikację mobilną BSGo,
  1. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej  oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci aplikacji mobilnej BSGo, powinni aktywować pełną wersję.

 Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij tutaj